Projectes d'Obertura d'Activitat
Inici \ Que fem ? \ Oficina Tècnica \ Projectes d'Activitat
La llicència d'activitat, és un requisit legal exigit pels Ajuntaments per a poder desenvolupar una activitat concreta en un local o establiment.
Abans d'iniciar una activitat, s'ha de presentar a l'administració tota la documentació que acredita que el local, edifici, nau industrial… etc… compleix amb les reglamentacions degudes, per a poder disposar sense problemes de la llicència d'activitat.
Així doncs, la responsabilitat del compliment es compartida per el tècnic que fa el certificats i el titular de l'activitat. El tècnic ha de presentar un projecte o certificat, acompanyat d'una declaració jurada del titular que manifesta que les instal·lacions que consten en el projecte han estat efectuades segons normatives. El tècnic es el responsable que les instal·lacions segueixin la reglamentació en vigor així com les mesures de seguretat, mediambientals i d'higiene. Per una altra part el titular de la instal·lació es el responsable de garantir que les instal·lacions han sigut efectuades d'acord amb la documentació presentada.
En aquest context de relació, oferim el nostre compromís, experiència i visió global per fer-nos càrrec de les necessitats dels titulars de les instal·lacions per a poder obtenir la llicència d'activitat.
Projectem i tramitem projectes d'activitats de tot tipus:
- Comerços en general
- Oficines
- Activitats de restauració
(bars, cafeteries, restaurants,...)
- Activitats musicals
- Activitats sanitàries
- Activitats esportives
- Activitats industrials
- Tallers mecànics
- Aparcaments de vehicles